Friday, October 9, 2009




Semalam aku meringankan langkah ku untuk datang di ceramah UMNO/BN yang di buat bergitu dekat dengan pusat ceramah Umum PR yang dihadiri oleh Tg Nik Abd Aziz dan Dato Seri Anwar Ibrahim. tindakkan aku pergi di ceramah UMNO bukan lah satu keinginan hati,tapi aku pergi atas dasar melihat isu atau fakta yang dimainkan penceramah BN yaitu Ahli Parlimen Seri Ganding...agak lama juga aku berada disitu mata dan telinga aku membantu aku mencari satu kepastian dalam setiap hujah yang di lontarkan oleh ahli Parlimen itu dan persekitarannya memanggil mata ku untuk membuat satu kepastian di mana perbezaan ketara yang aku dapat lihat di situ, yang hadir cuma sekelompok kecil manusia. Berbanding ceramah Umum yang di buat oleh PR di lokasi berdekataan yang mana selaut manusia dari berbagai bangsa turut datang Senario itu boleh aku gambar bagai pelawanan akhir bola sepak Piala Dunia.. aku rasa kalau Dasar 1 Malaysia itu di buat oleh PR ia lebih menyerlahkan lagi Dasar tersebut.. Cuma persoalannya sekarang mampukah Selaut manusia yang hadir di ceramah PR dapat merombak politik di Negeri Sembilan khasnya dan umumnya Politik Malaysia?????




No comments:

Post a Comment